Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8 do 16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod, možda, oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku, izvršite plaćanje pouzećem, izuzev u slučaju da ste pošiljku platili preko uplatnice. Tada kuriru ne plaćate ništa, jer ste sve već platili kroz porudžbenicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas, kako bi ustanovili razlog neuspešne dostave pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.