Reklamacije | Menda
Korpa
Vaša korpa je prazna.

You are here

Reklamacije

 

Reklamacija proizvoda na sajtu www.menda.rs !
 

Yuglob d.o.o. ceni vaše mišljenje! Omogućili smo povraćaj novca korisnicima koji su reklamacije  dostavili u roku od 14 dana od izvršene kupovine u pismenom obliku na elektronsku poštu: office@menda.rs
 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira, vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu

Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu

Da niste dobili proizvod koji ste poručili, a nalazi se na računu

Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja

Da ste dobli proizvod koji je oštećen

Da ste dobili proizvod koji ne radi

Da ste dobili proizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista
 

u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem e-maila. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist, u najkraćem mogućem roku.
 

Roba sa defektom

U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Yuglob d.o.o. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
 

Roba sa garantnim listom

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo Vas da kontaktirate servis, čije kontakte možete naći na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period, jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
 

Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod, a nije nijedna od već navedenih, molimo Vas da nas putem e-maila obavestite o tome. Yuglob d.o.o. će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure - najkasnije za osam dana, popraviti pokvareni uređaj, zameniti ga novim ili izvršiti povraćaj novca.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha, izvršićemo povrat novca, na isti način na koji ste nam uplatili.
 

Dragi kupci, naša su vrata za vas uvek otvorena! Ako nas želite pohvaliti, dati nam sugestiju ili izraziti nezadovoljstvo molimo vas da nam se javite.